lördag 25 juli 2009

fanny spelar golf ;o

gårkvällen/dagen spenderades med bästa tjejerna, hannii&pauline.
först åkte jag med hanna till stan och kolla på expert om hennes nya
mobil fanns där, men det gjorde den inte så vi åkte hem igen.
då åkte vi hem till mig & typ åt lite, datorn, smsa&teve, ^^
sen kom pauline och hennes pappa och hämta mig och hanna så åkte
vi ut till golfbanan ;o , hannii&pauline var grymma.
för mig gick det väl *host* bra, höhö.
sen hem och då följde hannii med hem igen, vi åt lasagne & var inne på datorn.
sen åkte hon hem för jag skulle gå promenad med axiiil, mkt trevligt, han er snell.
efter det hem och packa lite och sen iväg till hanna & där var oxå pauline.
vi kolla film, gjorde gymnastiska övningar (HAHA), prata & hade allmänt mysigt.
tack för dagen tjejer. - jag älskar er.
nu drar jag iaf iväg till hunnebostrand i en vecka!
smsa!!!!!
puuusss.

2 kommentarer:

  1. Tihii , massa bus oxå :D

    dagen var helt klart bäst :D
    och du var grymm på golf :O
    älskar diig .(L)

    SvaraRadera