torsdag 23 juli 2009

för att hon är min bästa vän.

malin larsson,
du är en så ofattbart bra vän så det finns inte.
våran vänskap slår allt, verkligen allting.
det finns inget, eller ingenting,
som kan ta oss ifrån varandra.
vi är oskiljsaktiga tills döden skiljer oss åt.
det är du och jag mot världen.
alla skratt, alla minnen & alla stunder tsm
med dig är det bästa som finns.
det får mig att inse att man ska fortsätta kämpa
när det är som värst, att det verkligen finns skäl till att leva.
storasyster, utan dig hade jag inte vart den jag är idag.
så många gånger som du hjälpt mig & stöttat mig,
det finns inte ord för hur glad jag är över att du finns.
du är helt otrolig tjejen.
och jag är stolt över att säga att du är min bästa vän,
allra bästa vän genom mitt liv.
sen den första gången vi sa hej till varandra på gatan, och var jätteblyga.
sen den gången visste jag att det skulle vara du och jag mot världen livet ut.
hand i hand tills döden skiljer oss åt.
malin ida johanna larsson, jag älskar dig.

2 kommentarer:

  1. Hon e grym har också kännt henne hela mitt liv :) <3

    SvaraRadera
  2. aww älskar dej!
    fick tårari ögonen as sött!!älskar dej så obeskrivligt mkt!du o jag syster!(L)!!!!!

    SvaraRadera