lördag 11 juli 2009


hej bloggen. ♥
ni har säkert märkt att jag är väldigt oaktiv på min blogg.
men jag har vart ute med två olika båtar i 3 veckor oxå har jag vart i kattvik en vecka.
och som ni nog förstår så har jag inte haft tillgång till dator ^^ .
men jag ska bättra mig nu!
var ute med malin, min allra bästa vän genom mitt liv, och hennes familj i deras båt.
sjukt mysigt var det, och det hade ju sina upplevelser, haha!
vi var i grebbestad två kvällar och vi tänkte ju självklart att där finns det massor med killar!,
så vi gjorde oss iordning och greja.
men när vi har gått på bryggan i nästan två timmar har vi ännu inte hittat några roliga killar. jättekul.
haha, vi hade väl ändå ganska kul men vafan, grebbestad, högsäsong och ca 10 killar. jippi!
iaf har jag fått många minnen även från detta året med malin&båten.
&backgammon med malin är inte fel! ^^ jag äger henne oxå men shhh, hiihi.:*
sen var det ju ut med familjen+zack, malin, peo & vilma i en vecka oxå.
i en båt som vi hyrt som hette maitreya :) en elan 38;a . stor var den! ;o
och veckan innan det var jag ju i kattvik med farmor&syster oxå i en vecka, det var toppen! :)
meeeen, nu är jag hemma äntligen och ska stanna hemma i iaf 2 veckor!
så om ni vill hitta på något nu när jag är hemma kan ni ju så en pling eller smsa mig.
oj vad lång text det blev :<
take care!
/fanny ,

1 kommentar: