söndag 12 juli 2009

GAAH TRÖKDAG.SE


heyy you.
jag har sjukt tråkigt, sitter här vid datorn som jag har gjort ett tag nu.
jag försökte klippa klorna på Zack men det gick ju inte sådär jättebäst.
sötast är han iochförsig, hihi. --->
han blir så sur -.- men här äre jag som bestämmer, mahah! ^^
jag vill till liseberg, nu nu nu. även om jag inte är helt frisk än.
men mamma sa att vi kanske ska dit med familjen i veckan, wihu! :d
om jag blir bättre under dagen kanske någon vill ta en promenad med mig ikväll?
kontakta mig på ngt sätt då (a' .
åhhh, jag vill verkligen kunna spela gitarr!
jag vill jag vill jag vill.
men johan-sötgos har lovat att lära mig, hiihi :D
jag saknar min hanna&pauline otroligt mkt.
har inte träffat tjejerna på säkert 3-4 veckor nu.
jag känner mig verkligen tom utan er.
hoppas det är bra med alla & som sagt!,
- smsa eller nått om du vill gå en sväng sen :)) .

hare bäst !
/fanny.

3 kommentarer:

  1. saknar dig otroligt mycket .

    vi får ta och åka till liseberg med pallan och någon meer . :D :D
    <3333333333333333333333

    btw jag kan spela lite gitaar (a'

    SvaraRadera