onsdag 15 juli 2009

invisible

du tror jag bara finns här för att kunna vara med dig när du har tid.
inte ett dugg respekt för mig utan bara massa slöseri med tid när du är med mig?
du, tjejen, du ska veta att du är en av dom bästa.
men när det kommer in andra får du en helt annan personlighet,
du kaxar upp dig och blir plötsligt så himla snygg.
men vet du vad?
- det gäller att visa vem man egentligen är.
för dina kompisar gillar dig för just den du är,
inte för någon du försöker göra dig till.
och om du inte snart börjar inse att jag faktiskt är en av dina vänner,
kommer du snart förlora mig.
och det är efter att du förlorat mig som du inser
att jag faktikst alltid fanns där för dig,
alltid stötta upp dig till 110%,
alltid lämnade allt annat jag höll på med för att komma till dig.
det är ganska jobbigt att känna sig osynlig ibland.

3 kommentarer:

  1. Stackare, finns alltid för dig <33

    FÖr mig är du itne osynlig <33

    SvaraRadera
  2. för mig är du då inte osynlig älskling.

    SvaraRadera
  3. Det känns som att vi börjar bli osynliga för varandra, jag vet inte. Men det känns så, jag måste få träffa dig. Bara prata om allt och inget. Okej? För jag älskar fortfarande dig.

    SvaraRadera