tisdag 21 juli 2009

f-f-fallens.

tjaaBBBaaa.
jag vet, jag suger på att uppdatera, förlåt.

iaf, fallens dagar var braaa;
fredagen; emelie sov hos mig från torsdag till fredag så att vi snabbt kunde åka ut till fallens.
men innan åkte jag med mamma till tandläkaren -.- , men jag hade superfina tänder såå (y'
iaf. sen hem &så gjorde vi oss iordning och åkte ut.
vi gick runt där och kika och sen kom det fram några killar och frågade oss hur mkt klockan var, vi svara och gick vidare. men sen hör vi att dom ropar på oss och säger att vi ska komma.
och det ledde till att vi gick med dom ganska länge, typ halva dagen ^^
andré hette en av killarna och det var typ han som snacka med oss mest.
& när jag typ gick och snacka med han så såg jag knallrosa shatter shades och så sa jag;
- "åh, sånna vill jag haaa(a)"
så gick han fram och kolla lite på dom och sen tog han ner dom och tog dom innanför tröjan och gick därifrån ;o
han ba; "här har du! :)) "
jag; "vafan?! ;o , dom kan jag ju inte ta emot"
han; "nehe, isåfall slänger jag dom.."
och det var ju ingen mening med det så jag tog emot dom och nu har jag dom här hemma.
helt sjukt. han var lite sådär småkonstig. menmen ^^.
dagen var iaf jättebäst, jag älskar min emelie mestast! <3

söndagen; träffade hanniibannii, vi drog oss oxå till fallens, fast inte fören senare på kvällen.
vi fixxa oss och åkte med mamma&syster dit ut ungefär vid 18.00.
vi gick och kika runt och köpte varsin rem & dounat :d mums.
får ju passa på medans vi får , för nästa vecka (dennaveckanochframmåt) börjar vårat "nyttiga sommarlov" :d hihi.
sen gick vi bort och kollade när e.m.d uppträdde på en scen.
sen kom luuund & gjorde oss sällskap , vi gick högt upp på berget och kollade när dom släppte på fallen :) inte för att vi såg så mkt men -.-
haha, och jag måste bara berätta, på vägen tbk var det kolsvart och det var berg och grenar överallt.
f; -"jag lovar, jag kommer halka"
och sekunden efter halkar hanna på en gren , HAHAH, fyfan vad jag skratta ^^ .
efter det kolla vi på raketerna och sen åkte vi hem vid 23.00 kanske..
&så jättebra dag ! :)) , jag älskar dig hannii,<3

skriver mer om vad som hänt i veckan imorgon eller nått.
hade bäst och jag blir besviken om ni inte smsar ;o hihi.
jagsaknarcaroline.
kyyysssh :*

3 kommentarer:

  1. WOW du skerv om mig:O:O:O:O:O:O:O:O första gången!!!!!!!!!!:O:O:O:

    SvaraRadera
  2. jaa vad äre fanny bby:D`?

    <333

    SvaraRadera