måndag 13 juli 2009

RUT-MARIE



hejjjs.
klockan är 00.49 och jag sitter hemma hos malinhjärtat! <3
vi har köpt 400 gram choklad och en 2liters fanta som vi vräker i oss just nu.
på sommarlovet får man vara lite tjockisar, hihi (a'
ialf, jag vaknade vid halv 12 i morse, upp och äta frukost och sen fixa sig och grejja.
sen möta erika utanför hemmakväll typ.
först drog vi oss bort till nordfelds och åt varsin räkmaccka, mums, hhihi.
sen när det slutat regna lite så drog vi bort under bron där det var skydd för regnet.
& det var där vi spenderade resten av dagen.
verkligen bästa dagen på länge, rut&marie, tsm blir vi RUT-MARIE. :D hahah<3
jag älskar min erika mestmestmest. (L)
sen hem runt halv sex och äta med grannarna.
sen stanna hos malin hela kvällen & ska sova här nu oxå.
vi träffade nikke en stund förut oxxå :) han er snell. '
malin & nikke är söta tsm, hihihi (a'
och nu stter vi här med varsin dator och dunkar mysig musik.
&så chattar jag med bror/battii. han har lovat att vara vaken med mig hela natten! :d
bra som han ääär. :)

kysss&smek , /fanniiii '

4 kommentarer:

  1. Mjooooo, fan vad jag är bäst asså :)
    Naat (: :D


    <3<3

    SvaraRadera
  2. älskar MIN fanny mest!(L)
    haha, din lilla kåtarut!
    puss på dig :D<3

    SvaraRadera
  3. Fan vad go dag.
    Jag tråkade halva min sen massa kompias ;) <3

    Och nu ska jag kommentera varje bild :D <3

    SvaraRadera