tisdag 4 augusti 2009

puss?

ja,jag vet att jag suger på att skriva här på bloggen.
men ni får nöja er med det lilla jag skriver hihii.
jag saknar caroline&josefin så mkt att jag snart avlider, kom hit med er!
till att börja med kan jag berätta att jag hade en supermysig dag
med både sandra & linnea igår.
runt 13.30 kom sandra till mig och vi satt och snacka om allt & alla
till 16.00 för då skulle jag iväg till linnea.
riktigt skönt att få prata med någon som verkligen förstår och har upplevt det själv.
sandra,jag älskar dig. <3 iaf,så åkte jag ju iväg till linnea sen och vi tog massa cepekort och roade oss med våran sjuka humor + att vi åt god paj. haha. och datorn satt vi vid &så. linnea är min bebis! :* pusspåhenne. idag ska jag träffa hanniibannii och roa mig med min zack.<3 det blir säkert toppen som vanligt! &&& imorgon blire sandra igen ;d
PUSS?
btw. på fredag äre träning!!! WIIIIHU.

3 kommentarer:

  1. du skrev ingen om mig och sarha!:O:O

    SvaraRadera
  2. jag vet inte om det är mig du menar, men jag saknar dig också. Hur jävla mycket som helst! Älskade fanny, kram? (L) jag älskar dig bby :***

    SvaraRadera