söndag 23 augusti 2009

dag&natt tävling i oskarström!

kom hem för typ ett tag sen från oskarström '
helgen har vart suuuuperbra!
här kommer ett långt inlägg om helgen;
fredag- 15.15 bar det av i buss mot oskarström, från gymmixhallen med ungdom,mini,junior,killar&gymnaster från trolhättan (NIF).
i bussen satt jag med bästaklara,vi hade kul som vanligt med våran udda humor. haha<3
framme efter ca;3 timmar eller nått tror jag :)
då fick jag & klara bära med oss en trampett upp i hallen där vi skulle tävla,
(dom andra var kvar i bussen),& när vi kommer in i hallen,guuud,
mattan var tejpad vafan,och inte bara det,
nerslagsmattan till trampetten var jättemjuk så om man körde där kunde man nästan inte landa utan att ramla.
men som tur var fanns det två olika trampetter med nerslagmattor.
sen åkte vi till skolan där vi skulle sova,helt okej var det! :)
22.00 började tävlingen,&jag var hur nervös som helst.
på trampetten hade mitt lag (fanny,emma,isabelle,line,silje) 3 fall tror jag och vi gick inte vidare på det. meeen,på tumblingen gick det super och vi gick vidare till på lördagen! ;d
vi somnade runt halv 1 tror jag.

lördag-mini gick idag upp 06.00 och tävlade vid 09.30 eller något,
dom gick inte vidare men hörde att dom var grymt bra!
och det är dom oxå. :))<3
själv fick jag/vi gå upp vid 08.00. svintrötta som vi var fixa vi oss och gick &åt frukost.
sen upp till hallen och kika på tävlingen,gf fram,grymma tjejer asså!
efter etttag somnade nästan hela laget på golvet när det dunkade musik på högsta nivå och publiken skrek&klappade. gaaanskatrötta.
sen iväg och äta taccobuffé. mums.
&till skolan och fixa oss!,massa smink,hihi,snyggt blev det även om vi var blinda ett tag..mihih.
tävlingen började 22.00 och jag tror mitt lag tävlade först en gång,då gick vi vidare &då fick vi tävla en gång till senare på kvällen & då gick det toppen igen!
så vi gick vidare till söndagen! :DD
truppens andra lag gick vidare på trampetten,grymmmt!
denna kvällen somnade vi runt 02.00 tror jag '

söndag-upp vid 07.00 och snabbt fixa oss och iväg och äta frukost.
&upp till hallen, tävlingen började 09.30.
mitt lag skulle tävla mot ett annat i våran klass och laget av oss som går vidare går till final & blir som sämst 3:a. men vi förlorade där och fick köra en gång till mot ett annat lag som oxå kom tvåa i sin klass, och dom vann vi över och när vi fick reda på det skrek vi som tuuusan!
IIIIIIIH!
&i finalen tävlade vi mot två superbra bra lag,men ändå! VI KOM 3:A AV MASSA BRA LAG!
med en bronsmedalj är vi helt klart nöjda!
&vårat andra lag fick ingen medalj men var jätteduktiga!
men däremot fick junior och killarna med sig ett par medaljer med sig hem &så! :D
gratttiiis. =D
bussresan hem gick seeeegt,men sebbe hade film som räddade tiden.
jönssonligan veetttuu! ^^ haha. sov i 20 min eller nått oxå.
vi var hemma runt 18.00. gööött. somna vid 21.00 tror jag (a'
tack för helgen tjejer,den var gryyym!
jag älskar er mest. VGF IN MY (L).

puss på den som orkade läsa. blev vääldigt långt,hihih. ^^

1 kommentar:

  1. jag läste (;
    låter som du har haft de trevligt :)
    <3

    SvaraRadera