torsdag 6 augusti 2009

ssssol

hihi,solat i minst 3 timmar idag &jag har blivit lite brun iaf!
jag orkar egentligen inte blogga nu,men jag skriver lite ändå. (a'
iallafall,när mamma kom hem efter jobbet runt halv 4 så åkte
jag,hon&syster till ursand och bada&sola.
riktigt skönt!, förutom att den var ganska kallt i vattnet,men jag bada 2 gånger! :D
sen hem och sitta vid datorn & bara ha allmänt tråkigt.
efter det åka och bada med hannii på gaddes,jag var i hur länge som helst! seriöst asso ;o
men det var faktiskt för att hanna blockera stegen så jag inte kom upp -,-
sen hem och äta och sen ut igen på promenad med zack,viggo&hannii.
prata masssaa, hanna jag älskar deeeeejj<3
& vi får ju inte glömma att herr klok (oxå kallad ahmed) har fett kul på msn. (yy'
HAHAHAHHAAHAHAHA.
-imorgon blir det pauline&kanske adam,adam&lund och några mer?
fett kul skare bli iaf! FJORTISH POWWAHH!
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar