fredag 28 augusti 2009

läger på väneryr!

hemma från lägret.
sovit 2 timmar eller nått. (y'
men dt har vart bäst&mindrebra.
cyklade ju inte med klassen ut utan fick skjuts ut eftersom jag är så förkyld.
kom fram dit runt halv 12.
hälsa på alla & sen åt vi.
sen ut och sätta upp tältet , dt gick faktiskt bra! ;d haha.
efter det typ fixa inne i tältet med sovsäckar och grejer.
mmyyss.
hela dagen typ bara vi "va" där,förutom senare,
då hade vi typ ngn lekaiskogenlekargrej,sjöng allsång,sjöng karaoke,kika film&åt koorv.
filmen kanske jag inte kolla speciellt mkt på eftersom det hände massa så jag börja gråta och ahh..,tur att batte finns iaf,hanärbäst.
efter allt det låg vi i tälten och det var mysiigt. hhihi.
&efter en lång historia går mitt tält sönder genom att thom
slänger in hanna i det (y'
så nu ska han ersätta dt och massa skit. blöbb.
det slutade oxå med att jag,emelie,sarah&malin fick flytta in till klubbhuset och sova där istället.
så nu har jag riktigt jäkla ont i ryggen eftersom jag bara sov på ett liggunderlag. -.-'
sov runt 2 timmar tror jag,anders väckte oss vid typ halv 8 ksk?
efter en stund kom batte&elias in,så vi snacka med dom ett tag,
sen började vi packa ihop och fixxxa oss lite.
och sen när vi skulle äta frukost var mackorna slut ;o
vi fick inget att äta>:
sen städade vi och plocka ihop tälten.
10.00 kom pappa och hämta mig.
dom andra fick cyykla hem igen , heheh,. :))
lägret var toppen. tack alla som gjorde dt så bra. <3

1 kommentar: