lördag 8 augusti 2009

grattis emeliebästa! (L)

dagen spenderades med pauline,adam,adam&lund.
först var jag nere och bada&sola med mamma och syster i en timma typ.
sen hem & fixa mig lite och så.
efter det åka ner till jakoben och bada med adam,adam&lund.
treeevlans vare. fast jag bada aldrig (aa'
hem igen och äta och sen till första träningen efter sommarlovet! :D
vi körde core hela tiden men det var kul att träffa alla tjejer igen. <3
efter träningen badade jag & några av tjejerna på jakoben,hihi. mys!
sen fort som fan hem och göra mig iordning och äta med alla grannar.
sen efter typ 20 min kom pauline,adamx2&lund :d
vi var hemma hos mig hela kvällen,vi typ snacka massa,
satt vid datorn,lyssna på dålig musik och medans adam e,pauline&lund¨
var på mitt rum så pallade jag&adam b äpplen,
körsbär&plommon och hade en hel del att snacka om.
han är bra. '
& GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA EMELIE! (L)
kkööösss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar