onsdag 28 oktober 2009

STOCKHOLM!

åh polly,vad gott! åh polly,vad gott! åh polly,vad gott!
- jag&hannii sitter och äter polly,mums,hihi!

klockan 9 kom hannii&mats och hämta upp mig, och då bar det iväg till lidköping därvi bytte bil och åkte upp till sthlm med hanniis mormor. på vägen upp stannade vi på donken oxxå. McFlurry(aa'
När vi kom fram packade vi upp och fixa oss lite och sen ut på stan på dirren, haha!
vi gick runt och kika i alla möjliga affärer men köpte bara varsin grej på Gina,fast hanna köpte smink på H&M oxå. Sen åt vi på Kungshallen, tacogrej,muums. fullt med folk var det &så ;p
sen vidare ut på stan igen och kika sen till ICA och hem till lägenheten. Den är väldigt liten men det är suuuuper! :))
bara en halv dag i sthlm hittills och jag är redan mer än nöjd.
jag älskar min hanna wetterling mest. <3
puusselipusss.

1 kommentar:

  1. Tacokladd! :D
    Jag saknar er :'(
    hoppas ni har det jättebra där uppe i 08-världen :)
    <3333333333333(L)

    SvaraRadera