torsdag 29 oktober 2009

Cookie Dough Coffeeshake! (a'

hejjjsaaan!
dagen har vart super.vi gick upp runt halv tio, åt frukost,fixa oss och sen åka med tunnelbana till vällingby. Där gick vi till ett nybyggt köpcentrum och kika lite, på Gina Tricot köpte jag ett armband med flera armband i om man säger så haha, & ett par svarta glansiga leggings som jacob vill ha på sig, haha! den killen aså ^^. Hannii köpte en svart jättefin halsduk & en svartvit skjorta, oxå på gina. Sedan fikade vi där oxå,varsin chokladmuffins med varm choklad till,mums!(a'
sen åkte vi tunnelbana igen och den här gången bar det av mot Gamla Stan. supersmysigt!
bilder därifrån kommer in på bloggen snaaart.
där gick vi runt och kika & vi hittade ett B&J's glasscafé ! :DDD självklart övertalar jag hannii att gå in dit,hihi. vi köpte varsin Coffeeshake, med två varlfria glasskulor, kaffe, glass & grädde i. supergott! &hanniis mormor köpte en smarrig bananasplit.
när vi var klara där så åkte vi tunnelbana än en gång bort till Örby där hannas kusiner bor. Knut&Klara, två jättegóa 6&4 åringar. Knut ägde mig & hannii på Wii Sports,tennis.
haha, massa kul :DD
Vi fick god mat där oxå. :))
åkte hem runt halv 9 tror jag. När vi var hemma kikade jag & bästa på film. den hette "The New Guy". den var väl okej. ^^,
nu har vi suttit en stund vid datorn och ska nog sova snart tror jag.
imorgon blir det shopping på BikBok & Zara, yesyes. + bio på kvällen ! :D
smsa om du inte har så mkt för dig vettja^.
kysss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar