fredag 30 oktober 2009

Michael Jackson,king of pop!

heiis.
efter frukost bar det ut till stan igeeen.
först gick vi runt i gallerian, och sen ut på stan och lite runt överallt.
idag köpte jag;
svart/vit klänning från BikBok, 299 :-
mörka jeans från Zara, 299 :- (billigt enligt mig för ett så par snygga jeans(a')
grå tröja med tryck på från Zara, 129 :-
+ en chai latte (MUMS!) & en youghurt glass,men jag tyckte inte om den,hihi.
på kvällen var det bio som gällde &så, This Is It. gryyyyyyym!
asså seriöst, Michael Jackson,king of pop!
sen med tunnelbana hem till lägenheten igen, massa flum på vägen, ahah, älskar min hannii. <3
när vi kom hem provade vi de nya kläderna och sen duschade jag.
nu sitter vi här med datorn och ska väl hitta på något. :)
xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar