lördag 24 oktober 2009

oktobermarknaden

hejjs.
tror det har vart en av årets bästa dagar idag.
har haft kul varenda sekund med människorna.
malin,emelie,erixon,blomsther,musse,tim,malm,lund&joel.
megabra männsikor!
jag köpte/fick en tröja, hihi, det står:
"VI
ÄLSKAR
FANNY
(L) (-rosahjärta)"
på den, och jag älskar den&jag älskar er. <3
jag fick ett nytt smeknamn av musse oxå, "fanny kanin"..
fråga mig inte vart han fick det ifrån, kanske från mina tänder -.-
HAHAHA, och sen gick jag,emelie,joel,musse&erixon bort mot ishallen
för vi skulle kolla på match, sen försvann emelie&musse och när dom
kom tillbaka hade musse köpt en morot åt mig, HAHAHA gud vad jag
skratta ^^ mussemus, du är braa. <3
tack alla för dagen. ni är bäst.
<3

3 kommentarer:

  1. Hahah :D fett bäst var det! :)
    och Fanny-Kanin kommer INTE från fina tänder! :O för dina tänder är jättefina och inga kanintänder :)
    älskar dig, dagen var bäst bäst och megabäst!
    <3333333333333

    SvaraRadera
  2. waw vad mycket jag ståg med!:@

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHAHAHA,
    schysst det där med dina tänder xDDDDD

    SvaraRadera