torsdag 11 juni 2009

skolavslutning 09


bilden; jag&malin efter skolavslutningen. (L)
heeeii.
skolan började halv 10, så sovmorgon blev det!
när vi kom till skolan hade alla med sig cyklar och stod utanför för att vi skulle cykla iväg.
men ickkke, vi gick till hangaren istället och fick reda på vilka som vunnit tipspromenader,
körde någon musiktävling som jag och sarah typ var asbra på (hihih)& fick fika.
sen cyklade vi alla upp till dalaborgsparken och där sjöng vi & fick korv m. bröd. mums-.-
sen hem och sitta vid datorn en stund.
och sen göra sig iordning, mihihi.
när jag var klar med håret och allt sånt gick jag med malin bort till parken.
och utanför där träffade jag alla tjejerna, som var sjuuukt fina!
när alla kommit traskade vi in i parken och satte oss inne vid scenen.
efter att 6;orna hade sjungt vare våran tur att sjunga våran låt,
"knocking on heavens door". jag & erika kunde inte texten, men vi var bäst ändå! (y'
och efter oss var det 8;orna & 9,orna som skulle göra några grejer också.
sen samlades alla i klassen för att säga hejdå till lärarna och säga hejdå till kompisarna. -jagkommersaknaerundersommarn.
& efter det var det slut!
- 7:an har gått sjukt fort, jag har träffat många nya underbara personer & många av dom är även idag mina bästa kompisar.
senare på kvällen kom batte & blomsther hit, dom gillar att hälsa på min farmor? ^
ahja, dom är bra iaf.
pussss.

1 kommentar: