måndag 1 juni 2009

vad sägs om att GÅ till ursand?


  • hejhejhejejhej..

    blöbb, jag har jättedåligt samvete. förlåt !

    skolan var väl okej, redovisningen gick bajs, men vad hade jag förväntat mig?
    efter skolan fotade jag med erika. hon är brabrabra. <3>
    sen typ, "bada" med batte ^ haha, det var skojj. :)
    och sen hem och äta och åka en sväng till överby med mamma.
    köpte skolavslutningsklänning! :DDD , kanske lägger in en bild på den,
    vi får se.
    iaf , det är den tubklänning, (eller vad det nu heter?) & den är ljusrosa, hihi.
    och när jag kommer hem står gurra & matte på gatan och kastar blommor på varandra?
    haha, jag snackar med dom en stund och sen går in och sätter mig här vi datorn.

    men nu borde jag verkligen plugga, fast att jag inte orkar, menmen.


    puss&kraaam.

4 kommentarer: