fredag 12 juni 2009

schools out, yeah!

hooola !
vaknade runt 09.00 idag.
skulle egentligen kollat på tärnans avslutning med batte, erixon & blomsther men det blev inte så..
iafl, efter frukost och grejer så åkte jag bort till blåsutskolan 10.30 för att kolla på systers avslutning. -saknar den skolan lite faktiskt.
när den var slut gick jag, familjen och farmor med massa andra hem till familjen johansson.
som vi alltid gör efter skolavslutningen på blåsut.
herregud vad kakor & tårtor det blev, mahhaa,
men det var gooottti.
sen hem och efter ett tag kom hanniibannii till mig.
vi satt vid datorn, busa med zackiebooy, prata m.m .
och när vi väl skulle äta hade vi hållt på att svälta ihjäl innan. hihi.
sen fixa oss och sen iväg till schools out på parken!
sjuuukt kul var det, tack för kvällen alla som var där.
bästa på länge!
puuussen :*

3 kommentarer:

  1. Hej Fanny jag tycker du har skrivit fint ! och har massor av fina bilder ! jag tycker du borde ha några bilder på din syster också ! <3 hon skulle nog tycka det var roligt vänliga hälsningar ....

    SvaraRadera
  2. Hejsan! <3
    Kära syster gud så bra blogg du har ! Jag tyckte va fin bild på dig och en jätte söt på våran lilla hund ! <33 Puss & kram Filippa // Din syster ! <33

    SvaraRadera
  3. schoools out var fettttt nice!!!:D

    <3

    SvaraRadera