måndag 8 juni 2009

bloggeloggen ?


jag måste erkänna att jag har haft en sjukt rolig dag.
även om dt var jobbigt i början när jag kom till skolan..
men det löste sig när jag fick träffa alla bra människor.

först idrott, läspass & typ MT.
sen efter lunch drog jag & hela klassen bort till sanden och spela volleyboll! :DD
mihih, grymt kul.
men gissa om jag fick sand i håret eller?
och det var absolut inte adam eriksson & mattias burman som kasta, nejnej.
HAHA, men vi alla hämnades på matte sen och begravde han i den mysiga sanden.
- "JAG ANDAS SAND!" , hahaha.
sen hem & ut med Zack och nu datorn..
jag vet inte vad jag ska hitta på seeen.
någon som typ vill gå en sväng eller nått? :)

take care.
/fanny.

5 kommentarer:

  1. Mjuhuhu.. finis!;D

    SvaraRadera
  2. glömde hjärta ! :O
    haha ;)

    <3<3

    SvaraRadera
  3. mihi vem har redigerat bilden?(a)
    <3333, jag saknar dig :(

    SvaraRadera
  4. Jag kan gå ut och gå en sväng :DDD <33

    SvaraRadera
  5. Erika;
    hihi, den bästa såklart, duuuu! :)))
    <33333, saknar dig oxå :(

    SvaraRadera