tisdag 10 november 2009

¿Lo sentimos entonces?

hejjs.
dagen har vart seeeeeg.
i skolan hade vi först idrott, mt, matte (svenska, engelska), lunch, mt & sist språk.
har sjukt mkt att plugga i spanskan -.- menmen, bara 32 dagar kvar till Thailand nu, så jag får stå ut med det här sista innan vi åker. gaaash vad jag längtar!
efter skolan cyklade jag hem med batte, han är bra den pojken.
sen äta ett äpple och kika lita på tv och efter det iväg till Trollhättan med pappa för att skaffa pass, men det blev inget pass eftersom att man måste ha med sig båda föräldrarna för deras underskrifter, döööö -.-
och sen direkt från thn till träningen. som oxå gick sjukt seg. menmen, jag är ju fortfarande inte helt frisk så det beror nog på det.
&just det, fick nyss reda på att jag ska med syster & våra kompisar frida och linus från göteborg ska gå på Frölunda-Rögle i hockey! ska bli fett skoj :D medans föräldrarna skulle till någon restaurang, höhö. vi åker ner på lördag och sover hos dem en natt och hem igen på söndag. det blir topppen.
takecare. /fanny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar