onsdag 9 september 2009

smoothie a lá emelie,batte&fanny!

hemstudiedag med batte&emelie<3>dom kom till mig vid halv 10 typ,
då typ prata vi och sånt sen så plugga vi matte i 40 min.
sen ut &hoppa studsmatta i 30 min och sen in igen och göra engelskan.
&sen börja göra tacooos,
yesyes,vi är grymma.
sen tvingade vi oss själva till att äta upp allt som fanns på bordet,
&det slutade med att det var tomt!
&världens äckligaste gegggamojja gjorde vi oxå. blä.
sen ut & gå med zackuuub0000iii /// batte
in igen och trixa ihop smoothies!
MUMS. (aaaaaa'
receptet är egentligen vårat eget men jag är snäll och skriver det här ändå ;d :

smoothie a lá emelie,batte&fanny!
1 hackat äpple
jordgubbsfil/yogurt 3-4 dl
kakao 2-3 msk
sirap 0,5 dl
1 polly
vaniljsocker 2-3 msk
kolasås 2-3 msk
glass (mycket!) (gürka) mehehehehehehehehehehe (hej) ;*

Garnering:
rostat strössel (orostat)
MASSA KOLASÅS.se!!!!!!!


hare bäst, puss!

1 kommentar:

  1. ohjä, bäst dag! :)<3

    våran smoothie (LLLLLL)
    den äger, men "tropiska frukter"-drickan pajja hela min smooothh :D
    ni är grymt bra!

    <3

    SvaraRadera